BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, 21 May 2011

ALiA DANia

ALiA DANia
1 set:RM100
Rangkaian penjagaan wajah Alia Dania sesuai digunakan untuk semua jenis kulit (cth:normal, berminyak @ berjerawat, jeragat serta kulit bermasalah). Disamping mampu mencerahkan kulit tanpa pengelupasan.


Sabun: RM15
Mampu mengatasi masalah jeragat, jerawat  dan bintik hitam. Mencerah dan memulihkan kulit wajah kesan parut jerawat, mengatasi masalah kulit berminyak terutama pada zon T serta mengambalikan pH normal. Kulit akan menjadi lebih anjal, halus dan gebu.

Macam mana nak guna?
Basahkan wajah dan campurkan sedikit air pada sabun supaya membentuk buih, cuci muka mengikut arah lawan jam dan bilas dengan air.
Untuk rawatan kulit berminyak & berjerawat, biarkan buih pada wajah selama 5 minit kemudian bilas dengan air atau cuci muka dengan buih sabun ini sebanyak 2 kali bilasan.


 Toner:RM20
Toner penyegar  dengan pH yang seimbang untuk  kulit. Ia dapat melembutkan sel-sel mati pada permukaan kulit dan membersihkan liang roma yang tersumbat. Ia diperkayakan dengan agen menghidrat untuk membantu menghaluskan liang roma kulit supaya kulit kembali berseri dan gebu serta sentiasa lembap.

Macam mana nak guna?
Sapukan pada muka selepas cuci. Tuangkan toner pada kapas dan sapu pada seluruh muka sehingga diserap.


 Sunblock: RM35
Memberi perlindungan harian terhadap UVA dan UVB  serta mengekalkan kelembapan dan mengawal pengeluaran minyak berlebihan. Tindakan pencerahan memelihara kulit supaya kelihatan sempurna dan berseri. Amat sesuai dijadikan sebagai asas mekap. Sesuai untuk semua jenis kulit

Macam mana nak guna?
Sapukan pada keseluruhan muka dan leher pada waktu siang untuk melindungi kulit daripada sinaran UV.


 Special cream:RM40
Special Cream ni memang best sebab ia membantu kulit agar kelihatan lebih muda. Mampu membuatkan kulit nampak segar berseri serta menegangkan kulit. Ia juga, boleh mengurangkan kesan garis halus, tanda-tanda penuaan, kerosakan kulit akibat dari sinar UV serta meningkatkan elastisiti kulit kerana ia melambatkan proses penghapusan kolegen asli dalam lapisan kulit. Membantu pertumbuhan sel kulit wajah dan melawan kesan radikal bebas. Pakar menyembuhkan masalah jeragat dan jerawat.

Macam mana nak guna?
Sapukan pada muka selepas cuci. Sapukan secara lembut dan ratakan keseluruhan kulit wajah. Sesuai untuk semua jenis kulit. Digunakan pada waktu malam dan siang.






Thursday, 19 May 2011

Nuriz Kosmetik


Rangkaian Penjagaan wajah Nuriz



Lemon Soap (50g) : RM 9.90
Sesuai untuk kulit normal, berjerawat dan sensitif.


          Fruity Soap (60g): RM25.00
 Sesuai untuk kulit muka berjerawat, sensitive serta normal. Membantu mengeringkan jerawat dan mencerahkan kulit wajah.

Carrot Soap (60g): RM25.00
Sesuai digunakan untuk awet muda kerana mampu menegang dan menganjalkan kulit wajah. Membantu membersihkan muka secara mendalam.


                            >>-----------------------  _(",)_  --------------------------<<

                                                       Freshener (60ml): RM15
Menyegar dan mengecilkan liang pori pada kulit wajah.  Bertindak sebagai antibakteria untuk mengelakkan jerawat.


Moisturizer (60ml): RM15.00
Bertindak melembab serta memperbaiki kulit wajah kesan proses pengelupasan.

                                 >>-----------------------  _(",)_  --------------------------<<


Day Cream (5g): RM20.00
Menjaga kelembapan, mencerah dan menyekatakan tona kulit wajah.


Foundation (5g): RM15.00
Sebagai bedak asas yang mengandungi ekstrak pemutih dan pelindung UV.

AS Cream (12g): RM25.00
Sebagai agen merawat kulit yang sensitif, alahan pada produk, kulit yang gatal-gatal, ruam-ruam yang halus dan berupaya mematikan jerawat, resdung, kulit yang terlalu merah dan mengelupas yang teruk.

Acne Mask (12g): RM15.00
Mengatasi masalah jerawat. Mengawal kulit berminyak dengan bertindak menyerap minyak yang berlebihan di wajah. Mampu mengatasi masalah resdung. Pemakaian 3 kali seminggu untuk hasil maksima.

Acne Gel (12g):RM28.00
Mengering dan menghapuskan jerawat dalam masa yang singkat. Cuma sapu dikawasan jerawat sahaja.




B-Lotion (30ml): RM28.00
Mengelakkan pertumbuhan jerawat dan pigmentasi, membuang sel kulit mati, memudar serta menghilangkan parut dan mencerahkan kulit wajah.

D'Solve (5g):RM45.00
Menghilangkan jeragat dan pigmentasi. Mampu mencerah dan mengebukan kulit wajah.










                                                                         

Wednesday, 18 May 2011

COCOA MINDA ALHADI

Nak sihat? Tapi takut makan ubat, takut telan pil yang pelbagai warna dan bentuk?
Apa kata korang minum COCOA MINDA ALHADI
Dah lah sedap, berkhasiat dan mujarab pulak dalam menjaga kesihatan.
Memang yummy sangat dengan rasa koko yang lazat!


                                          COCO MINDA ALHADI

                                        RM39.90 WM
                                        RM44.90 EM



Apa ke benda COCOA MINDA ALHADI ni? Meh kasi terang sket bagi yang nak tahu ya…

COCOA MINDA ALHADI ialah:

Rumusan minda AlHadi adalah ilham daripada pengalaman seorang Doktor perubatan yang berpengalaman merawat pesakit dari golongan orang kampong yang mendapati kebanyakan penyakit dan masalah kesihatan berpunca daripada pemakanan tak teratur.
Dengan rumusan ini, masalah pemakanan sihat terutamanya dikalangan kanak-kanak dan ibu hamil terjaga.
Minuman ini dirumus dengan mengguna bahan sejati tanpa pengawet dan pemanis tiruan.


Macam mana nak minum? Senang je, caranya:
Tuang kandungan satu sachet kedalam 250 ml air panas dan kacau Then kalau nak sejuk, boleh ditambah ais. Minum satu sachet sekali sehari.
NOTA:Minuman ini sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa.


Okey, ni ialah KANDUNGAN dalam COCOA MINDA ALHADI:

COCOA,VEGETABLE CREAMER,DEXTROSE, ASTAXANTHIN, DHA, SUGAR
BERAT SACHET
30 gram

FAKTA PEMAKANAN
Saiz hidangan: 30 gm 

Purata Komposisi
Setiap 100 gm
Setiap sajian 30 gm
Tenaga
390 kcal
117 kcal
Karbohidrat
72.1 gm
3.2 gm
Lemak
10.5 gm
3.2 gm
Protein
14.5 gm
4.4 gm
Serat
2.9 gm
0.9 gm


FAKTA DHA
Docosahexaenoic acid atau DHA adalah komponen utama dalam fosfolipid otak dan mata. DHA perlu untuk perkembangan dan kemajuan fungsi otak, mata dan sistem saraf . Kekurangan DHA dikaitkan dengan kemerosotan kognitif, peningkatan kematian sel saraf dan kemurungan.

Wanita hamil yang mengambil DHA dikaitkan dengan kawalan emosi yang baik daripada ibu dan peningkatan ketajaman ingatan dan penglihatan kepada bayi atau anaknya.

Tambahan pengambilan DHA dalam pemakanan boleh membantu individu yang mempunyai sejarah penyakit jantung, bayi pramatang dan untuk membantu kemajuan minda yang sihat terutama dikalangan kanak-kanak.
FAKTA ASTAXANTIN
Astaxantin adalah antioksidan semulajadi yang unggul ekstrak daripada hidupan laut yang berupaya meningkatkan sistem daya tahan, melindungi sel daripada kerosakan oksidatif, melegakan tekanan atau stress, melindungi mata dan kulit daripada kerosakan dari UVA dan UVB, boleh meningkatkan kekuatan dan stamina.

Keunikan astaxantin yang boleh melepasi atau menyeberangi `barrier` otak dan mata dengan mudah telah menunjukan keistimewaannya untuk membantu fungsi otak dan mata dengan berkesan.


Baguskan minum sambil jaga kesihatan…Apa nak beli? Sure, Follow T&C okay.

Herba KENCANA

                                     Herba KENCANA

 RM45 WM
 RM48 EM 
                                                                           
Herba KENCANA mengandungi khasiat untuk:
  • Menyelesaikan masalah Prolapse dan mengecutkan rahim.
  • Mengeluarkan kotoran seperti darah-darah dari dalam rahim.
  • Menyembuhkan ketumbuhan (Fibroid) dan ketumbuhan daging dibawah bibir faraj. 
  • Mengeluarkan saki baki lendir keputihan.
  • Memulihkan buasir.
  • Membina semula kekuatan otot-otot faraj disamping merapatkan bibir faraj yang mengembang.
  • Menghangatkan dalaman faraj yang dingin.
  • Menghilangkan bau faraj.
  • Menegangkan kulit perut yang kendur akibat mengandung.
  • Menambahkan hormon.
  • Menambahkan keghairahan.
  • Menghilangkan sakit-sakit bahagian tumit, sendi dan anggota badan.
  • Menegangkan kembali payudara.
  • Kulit halus, licin dan gebu.
  • Cepat mencapai klimaks dalam hubungan seksual.
  • Agen imunisasi.
  • Menghilangkan bau badan.
  • Badan hangat, cepat berpeluh dan bertenaga.
  • Melancarkan perjalanan darah.
  • Memulihkan kembali sistem dalaman wanita selepas bersalin.
  • Anak-anak yang menyusu badan akan  sukar menghidapi demam dan aktif.
  • Melambatkan proses monopaus.
  • Membantu mengekalkan warna hitam rambut dan mengelakkan rambut gugur.
  • Melawaskan pembuangan air kecil dan air besar.
  • Menurunkan berat badan ke tahap yang memuaskan. 



Saranan pengambilan kapsul:
Bagi ibu-ibu selepas bersalin
3 Kapsul pagi dan 3 Kapsul malam.
Bermula dari hari kedua selepas bersalin.

Bagi membantu proses menurunkan berat badan
6 Kapsul sebelum tidur.

Amalan harian bagi menjaga kesihatan dan bagi pesakit kronik
2 Kapsul pagi dan 2 Kapsul malam

Tia Amelia

          Set Rawatan Pencerahan Tia AmeliaTanpa Pengelupasan !



RM95

                         Set rawatan pencerahan ini mengandungi:
                             i. 2 buku sabun pembersih muka
                             ii. krim pemutih (5g)
                             iii.krim kunyit (5g)
                             iv.sunblock/foundation (5g)

Set rawatan pencerahan Tia Amelia berfungsi untuk mencerahkan kulit tanpa pengelupasan, sekaligus bertindak menghilangkan jerawat, jeragat, bintik-bintik hitam serta parut di wajah.
*Bagi mendapatkan hasil yang lebih berkesan dan maksimum bagi masalah jeragat disyorkan mengambil Set Rawatan Pencerahan + krim Jeragat.

Produk Tia Amelia boleh didapati secara berasingan:
                               Krim Jeragat (5g): RM29.90

                               Krim Pelembab (50g): RM44.90

                               Toner Penyegar (60ml):RM17.90



Tuesday, 17 May 2011

Order FOrm

Hi, Sila isi butiran dibawah dan tekan butang send...THx..(,")...





*


*


*


*


*







*
contact form faq verification image


Email form generated by 123ContactForm